23 år .

Har firat min 23-årsdag i dagarna tre. Att fylla år nuförtiden känns mest som en milstolpe. Är rätt nöjd med allt som det är nu & känner inte att jag behöver bli så mycket äldre. Klokhet och visom är väl sånt som alla strävar efter & en stor dos av det vill jag allt ha! :)
Idag har jag ruskat buss till hudik & arbetat med grupparbete med min studiegrupp och haft föreläsning... Äääntligen en intressant kurs som berör de vi kommer att arbeta med!!! Tack gode gud för det. Trodde nästan att jag höll på att tappa fotfästet där bland alla forskningsmetoder & klassiker.. HU. Hade nog aningens för stora förhoppningar om att studera på högskola. Att det är klurigt och annorlunda var ingen nyhet. Men trodde faktikst att det skulle vara mer pedagogiska föreläsare o mer givande innehåll i föreläsningarna. Tänker att det kommer att dyka upp och väntar tålmodigt vidare :)
Våren är här också och jag svämmar över av vårkänslor. Min Johan blir finare och finare för varje dag och jag tror nästan jag är nykär på nytt!
 
Imorgon är jag ledig, utan ångest över något plugg... Bara ledig och ska njuta med Sofia & rida häst på eftermiddagen. Imorgon är det också kvinnodagen och årsdagen av mormors bortgång. Fina, lilla mormor. Så glad att jag hann dit och ta farväl, men man glömmer aldrig känslan när man går och vet att det är sista gången man ses. Fy vad det värker i hjärtat...
Livets gång.
Man lever bara en gång, därför tänker jag försöka få ut det bästa av mitt..
 
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0