Eurovision 2011

Jag minns eurovision 2010 som igår. det blev middag, det blev en hel massa vin, det blev ett avsked av stockholm och det sista jag gjorde innan jag slöt ögonen den natten var att packa ner mitt liv i en gigantisk resväska. Efter nästan 5 månader sa jag upp mig från jobbet, tackade familjen Lndh och åkte hem till hälsingeskogarna.
Det har hänt mycket på ett år.
Ikväll är det Eurovision 2011, med vitt vin, trevligt sällskap och förhoppningsvis fin musik!



Å annars då? Jo, förstår ni. Annars mår jag bra. Jag fullkomligen älskar våren!! Nu grönskar det och doftar hägg här o var. Jag känner våren i hela kroppen och kan bli lycklig för nästan ingenting.
Jag är fortfarande en hårt arbetande kvinna o jag trivs fortfarande i lägenheten.
Jag har fortfarande ångest över vad jag ska göra med mitt liv och börjar bli rätt trött på den obehagliga känslan av att livet går fort o jag inte gör något vettigt av det.
Har som sagt sökt högskolor från hösten. Men det finns en hake även där. Jag vill bara till en stad och jag vill bara läsa ett program.
Stackars flicka. Jag är ganska övertygad om att betygen inte räcker till det jag vill.
Jag ångrar ibland val av gymnasielinje, men kommer snabbt ihåg att det trots allt var den bästa tiden i mitt liv.
Sånt går aldrig att betygssätta!

/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0