long time!

Det finns inga gränser på mitt bloggande. Antingen är jag oerhört aktiv eller så bloggar jag aldrig. Mer sällan eller ibland förekommer ej.

Jag mår bra o trivs som fisken i min lya. Ensamheten är inte längre något bekymmer, Twiggy håller mig sällskap o det är faktikst riktigt skönt att tända ljus o bara vara ensam.
Pozack trivs bra i kramsta och vi rider mest ut i skogen, det är jag inte bortskämmd med, så jag ler brett varje gång! :)
Jobbar på som vanligt o timmarna ger mig så gott som heltid i slutändan!!
Nu smids planerna för en utlandsresa till solen i maj.. Känner att jag verkligen behöver komma bort o bara ha det underbart innan sommaren startar. Eftersom jag inte har någon fast tjänst så jobbar jag hela sommaren, inget hinder- men det behövs lite ledighet eftersom jag jobbat så mycket hela året!
Till helgen blir det dansmara i gävle o det ska bli så himla roligt. Inte bara dansen o världens bästa Blender- utan gemenskapen, människorna o närheten. Alltsammans är receptet på en toppenkväll!
:)

Ikväll har jag varit hos sofia o ätit kalasgod tacopaj med tjejerna. Så mysigt att bara sitta o prata o umgås o skratta o avnjuta god mat! :) vi är en sådant fint gäng!
Städade sedan lyan skinande ren eftersom det blir jobb fram till helgen. Är beroende av den där fräscha känslan av att allt mer eller mindre stinker rengöringsmedel, tjoho- - - härligt beroende ;)

avrundade denna toppen onsdag med te o skorpor, life is good.
Nu sängen o imorgon sovmorgon och ridtur innan kvällsjobb!
/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0