snurriga tanter

Jag har totalt ändrat mina sömnvanor. Kliver alltid upp före 7 numera, även då jag är ledig. Eller åtminstonde , när jag tror att jag är ledig. (I min sits vet man aldrig ... ) O det är så skönt, man blir automatiskt trött runt tio och dessutom hinner man med väldigt mycket om dagarna.
Idag har jag sorterat bland mina papper.. Skapat ytterligare en pärm, för arbete och a-kassa. Fyllde den rätt snabbt och ckockades över hur många papper jag tidigare släpat runt på!

Kikade på tre lägenheter idag och när jag nästan bestämt mig ringde ljusdalshem och sa att den lägenheten jag ville ha från början var ledig på nytt. Tanten som strulat i nära tre veckor och slutligen bestämt sig hade tydligen ändrat sig.. Ja, herregud. Nu står den till mitt förfogande i allafall, och lika så fyra andra. Jag kan bara välja och vraka och bada i lägenheter :)

Kiropratorn slet och drog i stackars pållen i lördags och därefter ordinerades han vila några dagar.. idag har jag skrittat honom 40 minuter och snart är vi fit for fight igen!

Nu ska jag slå ikull mig i sängen med mina två lurviga skönheter :)
/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0