Freedag

Med längtan till nästa lördag sitter jag här, i den utslitna soffan i sherwood. Hästen är motionerad, hundarna har fått promenad och själv sprang jag tills jag fick håll.
Har jobbat i Bollnäs idag, vilket gick helt okej :)
Jag blev utan lägenhet, tanten före mig norpade den framför näsan på mig. Jag blev uppriktigt sagt pissed off. Men som den mesiga tönt jag är lät jag förstående och lyckades till och med le i telefonen.
Förstår inte vad det är för fel på mig och telefon samtal.. Om jag ler i telefonen, det ser väl för sjutton inte den jag pratar med? När någon ringer mitt i natten och ber om ursäkt säger jag alltid att jag är vaken. Vem fan ligger vaken klockan 3 på natten en vanlig vardag när jobbet börjar 7? Kan jag sluta vara sådan telefonmes? Jag blir trött på mig själv!!

För övrigt börjar jag bli mer och mer kompis med min kropp. Det känns väldigt bra :) Är inte längre missnöjd över mina skavanker, utan har konstaterat att utan dem är det ju inte jag.

Imorgon börjar jag klockan sex och alldeles snart kryper jag till kojs :)

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0